No Limit Freestyle Trick Demo Page - Freestyle Memories Part. 2

nlF Videos ||  Download this video

Freestyle Memories Part. 2:

"Freestyle Memories Part II" is now out. It features best parts of warmer sessions or games as well as all nlF original trick to date. Enjoy fellas !!!


Comment this video - [ Smileyz ] : 
  Click to get a new code!  

Comments (97)

13/07/2017 - 21:06 | xKuarKx: I can't beleive it's been nine years already :p

16/10/2015 - 12:24 | cry: everytime i watch this im almost to tears :*)

20/04/2015 - 04:15 | Spenner: Still inspiring in the new year, always incredibly motivating. Downloading some Kuark music to warm to :P

03/10/2014 - 23:19 | alf: medina castro

24/06/2013 - 03:05 | hoho: nice! What mode do you use for better roping?

22/06/2013 - 22:29 | SlugWing: Very good

17/02/2012 - 23:07 | xKuarKx: Thx for that. The full mix is available on [link] ;)

16/02/2012 - 17:56 | Merlade: Any1 else feels like turning this on just for the music? ^^

08/08/2011 - 02:39 | Merlade: this is really something for my mind, and my body and soul ofc

09/07/2011 - 17:55 | latif: harikasiniz cocuklar

09/07/2011 - 17:54 | latif: harikasın& #305;z cocuklar

05/06/2011 - 04:45 | Thor: your part makes me hard even more raiizi ahah

14/03/2011 - 00:31 | blind: Inspiration!

27/09/2010 - 23:41 | dilligaf: More vids ne1? This is sexy!

02/09/2010 - 15:18 | Rodent: Hah! Canon Driveout! Powa powa Statik! Looks damn best! :)

03/07/2010 - 10:03 | StatiK: Pumped Blitz! :)

31/05/2010 - 22:24 | Zwitter: how could you call last trick of Statik`s profile?

30/05/2010 - 02:55 | merlade: these 2 comment under this1? both 100% true (mm) very nice, guys!

01/05/2010 - 00:44 | chovas: respect...

02/04/2010 - 08:46 | NettuziM: the best movie, ever :D

28/02/2010 - 00:30 | Demolidor: Any sex?

22/01/2010 - 16:51 | Turko: jaaj vn ppl

11/01/2010 - 16:02 | No-Nick: vgj dudes (:

21/11/2009 - 14:00 | NikoSerb: Amazing skils , i would tell cheating but not possible :D

08/11/2009 - 20:04 | RaiiZ: Damn Thor, your part makes me hard ;)

08/09/2009 - 09:19 | KunGFuDaN: Lol i hated that video because it looks too easy.. If u showed the falls it would be 4 hours i know.

26/08/2009 - 11:56 | Csongi: wow . really nice vid :D

29/07/2009 - 11:16 | Kessenchu: Anyway ... BRUTAL ROPİNG !!! :D weeeee

29/07/2009 - 11:15 | Kessenchu: When you read this comment i want you to know that i sent it 2 years ago, because of lag when send from galaxy to earth

28/07/2009 - 17:06 | PiNK: roping has never been that beautiful

20/07/2009 - 17:58 | Siemomzsl: Simplz amaying

06/06/2009 - 17:34 | Cueshark: Unbelievably awesome movie!

04/06/2009 - 11:55 | SteaK: hey men how u did recorded video ? how did u wa replays convert to video ?? can u explain this ? i want too record..

01/06/2009 - 13:00 | Shagrath: :D

16/05/2009 - 03:24 | Oskr: This is so fucking crazy, how many hours at the day do they spend playing womrs?

14/05/2009 - 17:50 | SteaK: hey u play in wa ?

14/05/2009 - 17:40 | SteaK: nice..

31/03/2009 - 19:10 | eva: amazing..

09/03/2009 - 11:44 | nGr'Arkano: very nice, all can i say !!

08/03/2009 - 19:41 | xFALCONx: lol

15/02/2009 - 16:16 | Wormer: Amazing skills ;)!!

09/02/2009 - 19:59 | hB-romans: My idols XD! You are he best! Great video! But what's the name of the first song?Oo

07/02/2009 - 13:25 | nGr'Arkano: nice Job everybody

13/01/2009 - 15:01 | xBRx: How long have you playing this man? oO you are awesome!!

24/12/2008 - 05:51 | hghgf: hfghfghf

20/12/2008 - 18:00 | BTSxMetacooler: awesome tricks, music was horrible, gave me a headache listening to it for 15 mins >_

05/11/2008 - 04:03 | Skinless: Kuark teach me! lol

19/08/2008 - 17:58 | xiameatx: nice roping guys great vid keep it up... and the music goes great with it

08/08/2008 - 03:19 | Guaton: uh , n video *-*

08/08/2008 - 02:29 | xKuarkx: Thx fellas ;)

02/08/2008 - 19:32 | xWVxCalla: Amaizing video man, and nice skills ;) Cya homies.

31/07/2008 - 00:21 | SYLver`sW: Nicee...

09/04/2008 - 22:28 | KittyKat: Worms is awesome... You guys are awesomer!

29/03/2008 - 22:37 | Zippo: n man xD

13/03/2008 - 19:58 | Shirdel: *days later...* Ok, I'm fed up of waiting, I've just downloaded it. And Part 1. And the Other full nlF vid. :D

09/03/2008 - 17:21 | moO: Thats probably a good thing, kuarka xD

06/03/2008 - 18:40 | Shirdel: (YES I'M BACK!) Man, it lags...

06/03/2008 - 15:54 | xKuarKx: Hm, ok. I dunno it

06/03/2008 - 12:10 | moO: Kanye West did a version of it (that I didnt like)

05/03/2008 - 16:50 | xKuarKx: It is displayed @ the end of the video ;)

05/03/2008 - 15:39 | Cry: whats the name of the soundtrack from mem.part2 trailer ?

04/03/2008 - 16:40 | xKuarKx: "Harder, Better, Faster, Stronger" his a song from Daft Punk second album "Discovery" ;)

04/03/2008 - 15:22 | moO: huhu, or Kanye (kayne ;) ) west :P one of my teams

04/03/2008 - 13:19 | xKuarKx: Daft Punky ?

14/02/2008 - 14:19 | Thor: Harder, Better, Faster, Stronger ^^

08/02/2008 - 16:43 | xKuarKx: Thx. It's TekHouse actually ;)

08/02/2008 - 13:53 | Tiger: seems you like softtechno kuark xD nice!

06/02/2008 - 20:14 | xKuarKx: Lol. It's not a contest, but here it is ;)

06/02/2008 - 17:06 | Logi: 1 more and its gonna be 30 comments xD

06/02/2008 - 14:28 | xKuarKx: Soundtrack is detailed at the end of the video ;)

06/02/2008 - 05:49 | 5oliDo: big ups 2 nlf!!! whats the song in this vid?

04/02/2008 - 19:06 | raiiz: I say weee :D

03/02/2008 - 14:11 | Logi: Powa of comments xD And of me cause i can host :P

03/02/2008 - 14:03 | dobermann: more comment more comment......he u where are other freestyler? post this in shootbox...agai n vn kuarky^^

02/02/2008 - 23:25 | xKuarKx: So I would have say thanks again ? :D

02/02/2008 - 17:34 | StatiK: wee xD!

02/02/2008 - 17:13 | Logi: More comments ppl, more ! x)

26/01/2008 - 12:23 | xKuarKx: Jajaja, I know for the music for u. I'll try to fit your style more next time ;)

26/01/2008 - 11:01 | SmoKe: Congrats for da video, mostly all NLF's and Kuark, even if the music is a lil agressive xD

26/01/2008 - 00:25 | xKuarKx: As many time as necessary, I'm polite ;)

25/01/2008 - 22:50 | Logito: How many times u gonna say thx kuarkissimo? xD

25/01/2008 - 01:18 | xKuarKx: Thx m8z :D

24/01/2008 - 19:19 | dobermann: good job and vn soundtrack ^^

24/01/2008 - 17:36 | Tiger: Woooow vgreatjob!!!

24/01/2008 - 16:56 | xKuarKx: Thx crYsiz ;)

24/01/2008 - 16:25 | crYsiz: fuckin beautiful, big up kuark & freestylers =)

22/01/2008 - 23:03 | xKuarKx: Reverse leap-in ;)

22/01/2008 - 20:44 | kudanaran: what is name of the trick 2???

22/01/2008 - 17:44 | DerTo: Woah.... cool ;)

22/01/2008 - 12:18 | NaiWolf: This video is just amazing, impressive, there is no word to describe it, Congratulation Kuark

22/01/2008 - 02:02 | xKuarKx: Thx guys :D

21/01/2008 - 23:01 | Logito: Just seXy job x)

21/01/2008 - 11:24 | tower: awesome video

21/01/2008 - 09:44 | Thor: Holy Sh#@**!!!

21/01/2008 - 04:35 | xKuarKx: He he, thx ;)

21/01/2008 - 03:28 | moO: second to see this (after kuark), second trick in the movie. Soon to be second only to god (at ropes)! Gj guys =D

21/01/2008 - 01:04 | capo: weeeeeeeeeeeeee ee GJ!